پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118500
پارک معارفي گامي به سوي تقويت خودباوري در استان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3011

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام عابدين کاظمي نيا در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به راه انداري پارک معارفي در مصلي شهرکرد بيان داشت: اين طرح براي اولين بار در استان و براي بار دوم در کشور در غالب کار جهادي تبليغي ارائه مي شود.

وي گفت: اين طرح با رفع ايرادات اوليه و ساعت ها کار کارشناسي در ???? متر زيربنا و با ?? غرفه فعال در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد برپا شده است.

کاظمي نيا افزود: در اين طرح جمعي از طلبه هاي چهارمحال و بختياري از حوزه علميه قم، برنامه اي طراحي کرده اند که در قالب بازي و سرگرمي معارف ديني را به مردم استان انتقال دهند.

مسئول اجراي طرح پارک معارف در استان، انجام کار کارشناسي و محتوايي، ايجاد فضاي تربيتي سالم، شناسايي ظرفيت فرهنگي نيروهاي متدين استان، استفاده از طلاب و مربياني که دغدغه تربيت ديني را دارند را از جمله نقاط قوت اين طرح برشمرد.

کاظمي نيا، تقويت روحيه خود باوري واتکاء به ظرفيت هاي بومي استان، اجراي کار تبليغي نو در حوزه هاي مختلف و ايجاد فضايي متنوع و جذاب براي فرزندان و خانواده ها را از جمله اهداف اين طرح عنوان کرد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html